Urmează Webstock, ediția cu nr 10
Am primit zilele acestea un email în care eram anunțata că urmează ediția cu nr 10 de Webstock. Nu am idee când au trecut toți acești ani, dar știu că la ultimele 5 ediții sigur am fost prezentă. Webstock este un eveniment anul care are două părți. Prima este compusă dintr-o serie de conferințe despre online, iar a doua dintr-o gală unde sunt premiate diverse proiecte, campanii sau inițiative. Se pot înscrie atât bloggerii/vloggerii, cât și brandurile/agențiile. Există un juriu, plus un premiu al publicului.
Categoriile de premii la Webstock sunt: publishing, best use of photography, influencer campaigns, bloggers projects, mobile applications, special projects, innovation, best brand on Instagram, best use of video în online, best social good campaigns. Printre noutățile din 2018 regăsim: best podcast, best specialised Youtube Channel, ceea ce mă bucură, mai ales ca om care face vloguri. Jurizarea efectivă revine unui grup format din specialiști în marketing și persoane din agenții de comunicare online și se desfășoară în perioada 11-20 septembrie. Acesta va luă în calcul următoarele criterii: originalitate, design, structură, navigabilitate și funcționalitate, relevanță și interactivitate, însă în aprecierea proiectelor vor conta foarte mult creativitatea și experiență generală oferită de acestea. La final am lăsat Absolut Personality of the Year, adică o persoană propusă de oameni și care va fi votată de public.
Webstock 10 se întâmplă pe 5 octombrie, tot la Marriott, în București, ca de fiecare dată. Vestea bună este că încă se mai pot cere acreditari – aici; iar până pe 7 septembrie aveți timp să vă înscrieți și proiectele personale sau cele făcute pentru agenția /brandul pentru care lucrați, dacă este cazul. Eu una sunt curioasă să descopăr sau să îmi amintesc de proiecte creative din ultimul an. De multe ori am plecat de la Webstock cu idei și cu dorința să fac și mai mult și mai bine atât la job, cât și în ceea ce privește bloggingul și vloggingul. Și asta aștept și de la această ediție, plus networking. În mod cert vii la Webstock și rămâi atât cu informații, dar și cu dorința de a fi mai bun!
Așadar, ne vedem la Webstock?
- September 2, 2018