„Jurnalul unui Connaisseur” alături de URSUS
Nu sunt o mare băutoare de bere și cred nu consum mai mult de un litru pe an din această licoare. Totuși, aleg să vă vorbesc despre o lansare de bere deoarece mi-a plăcut mult ideea celor de la URSUS BREWERIES. Într-o zi oarecare a săptămânii, la început de septembrie, am descoperit „Jurnalul unui Connaisseur”. Am aflat povestea berilor de import din portofoliul brandului și am experimentat o călătorie, cel puțin imaginară, prin țările de proveniență: Olanda, Turcia, Belgia și Anglia. Deși le-am vizitat pe toate, recunosc că mi-ar plăcea să ajung cât mai curând la Cappadocia să mă plimb cu balonul. Până atunci, am degustat berea și mi-am imaginat că mă aflu în acel tărâm magic.
Meantime, lansată în trei variante – Meantime London Lager, Meantime London Pale Ale, Meantime Yakima Red –, este al patrulea brand care completează „Jurnalul unui Connaisseur”. Ursus aduce în premieră Meantime, o bere craft creată chiar în inima Angliei, care explorează gusturile și rețetele clasice englezești de bere. Special creată pentru cei care își doresc experiențe super-premium.
Recunosc că am încercat Meantime Yakima Red deoarece m-a atras culoarea roșu rubiniu. Am aflat că este special gândită pentru cei cărora nu le place gustul amărui clasic. Are nore fructate și cred că merge de minune pentru o seară cu fetele sau pentru o zi de duminică relaxantă cu nachos și seriale. Vă mai spun doar că Ursus Breweries este cel mai mare producător de bere din România, în caz că nu știați. Vă laș să descoperiți Meantime și să îmi spuneți cum vi se pare!
Cât despre mine, sper să ajung cât mai repede fie în Anglia, fie în Cappadocia. Oriunde ar fi, să fie vacanță!
- September 26, 2018