De ce să participi la Training Intensiv Facebook & Instagram Ads


În prima parte a anului 2020, am gândit un Training dedicat antreprenorilor care vor sau trebuie își administreze singuri campaniile de Facebook și Instagram, menit le crească vânzările, învestească inteligent bugetul de media, știe cum facă un mix coerent de aduri și cum plieze pe strategia de promovare a brandului. De atunci, am avut în zoom-uri zeci de participanți, astfel: în 2020 am avut 4 ediții, nivel mediu-avansat + 1 Masterclass, peste 20 de antreprenori cu care am lucrat, în 2021 a avut loc 4 ediții, în 2022 6 ediții, în 2023 încă 4, iar acum urmează ceva diferit, mai complex. În tot acest timp, Facebook a devenit Meta, Business managerul s-a schimbat foarte mult, tipurile de campanii în sine, targetarile, regulile, costurile platformei, cam totul. De fiecare dată, post fiecare ediție, aduc updateuri trainingului. Ce am observat este eu vin mereu cu pași, exemple de la clienți reali, multe alte trucuri, insighturi, astfel încât, 4 ore se transformă începând cu ediția nr 5 în 8 ore!
Am peste 10 ani de experiență în Digital, 6 ani experiență în agenții de publicitate, de 5 ani sunt Digital Strategist și fondator libertydigital.roechipa de freelanceri seniori care oferă servici full digital, am colaborat cu sute de clienți, am sute de mii de euro investiți în bugete de media, zeci de mii de campanii făcute pe Facebook și pe Instagram, zeci de traininguri ținute.

Participă la cea de a 5-a EDIȚIE de Facebook & Instagram Ads Training pentru antreprenori din 2023 – 7 – 8 septemprie! Are loc pentru PRIMA DATĂ pe parcursul a 2 zile. ONLINE + primești înregistrarea cursului ulterior.

💰 BONUS: 1 oră de consultanță digital GRATUITĂ, post curs, într-o zi pe care o stabilim împreună, aplicat pe brandul tău!

TRAINING INTENSIV pentru antreprenorii care vor să învețe să își administreze singuri campaniile de Facebook și Instagram eficient, pentru a-și crește conversiile! Dar și pentru managerii din companii sau freelancerii care vor învețe mai multe despre subiect.

Data & Ora: 7 & 8 septembrie, 17-21:00.
Unde: Online – ZOOM, vei primi linkul pe email, după ce te înscrii și achiți contravaloarea trainingului.

Dacă ești antreprenor și vreți să îți crești conversiile

online, atunci cu siguranță acest curs este pentru tine!

Vei învăța toți pașii necesari pentru a-ți administra singur reclamele pe Facebook și pe Instagram, retargetare, care sunt metricii la care să te uiți în funcție de obiective, cum să citești un raport, ce înseamnă o optimizare și cum să gândești mixul de aduri necesar pentru brandul tău.

STRUCTURA TRAINING

ZIUA 1:
📌 Setările contului de Business Manager
📌 Cum setezi o campanie pe Facebook și pe Instagram
📌 Tipuri de obiective în campanii
📌 Creativul campaniei
📌 Targetări și tipuri de audiențe
📌 Setările campaniei
📌 Optimizările campaniei
📌 Exercițiu real pe baza celor prezentate

ZIUA 2:
📌 TRACKINGS esențiale (GA4, FB Pixel events) pentru monitorizarea corectă a campaniilor. Setarea pixel events conform user flow din website.
📌  Remarketing
📌 Metrici și raportare
📌  Best practice – funnel de vânzări
📌  Tooluri utile pentru campanii pe viitor
📌 Exercițiu real pe baza celor prezentate
📌  Temă pentru acasă

PREȚ special – SUMMER SALE 50% DISCOUNT, DOAR până la 15 august- 699 lei.

Te aștept cu drag să te înscrii pe adresa luminita.balaban@read-my-mind.ro, prin formularul de mai jos sau să îmi lași orice întrebare!

  • 58
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
    58
    Shares
  • August 9, 2023
-->

Poate te interesează

De ce ții cont înainte de a face un website + componentele sale
November 29, 2023
5 ani de antreprenoriat – 5 lecții esențiale
October 17, 2023
S-a lansat “START în freelancing în digital” – program 1 lună
September 19, 2023
Câteva recomandări pentru antreprenori înainte de a-și pune brandul în online
July 03, 2023
Tu cum stai cu STRATEGIA DE DIGITAL pentru brandul tău?
January 21, 2023
10 idei pentru un viitor nomad digital (5 ani de când fac asta)
January 14, 2023

Leave a comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *