fbpx

Follow Me

Close
360055364_288947383617294_7581431341081417281_n

Tu știi cum ai un mix de reclame în Meta conform bugetului tău de media pentru a-ți îndeplini obiectivele și a crește conversiile?

TRAINING INTENSIV Meta ads pentru antreprenorii care vor să învețe să își administreze singuri campaniile de Facebook și Instagram eficient, pentru a-și crește conversiile! Dar și pentru managerii din companii sau freelancerii care vor învețe mai multe despre subiect.

◾️ Data & Ora: 3-4 iulie, 17-21:00
◾️ Unde: Online – ZOOM, vei primi linkul pe email, după ce te înscrii și achiți contravaloarea trainingului.
◾️ 8 ore, 2 zile de training
◾️ Primești înregistrarea cursului ulterior
BONUS: 1 oră de consultanță GRATUITĂ, post curs, aplicat pe brandul tău în digital.

Dacă ești antreprenor și vreți să îți crești conversiile online, atunci cu siguranță acest curs este pentru tine!

  • Am peste 12 ani de experiență în Digital, 6 ani experiență în agenții de publicitate, de 5 ani și jumătate sunt Digital Strategist și fondator libertydigital.roechipa de freelanceri seniori care oferă servici full digital, am colaborat cu sute de clienți, am sute de mii de euro investiți în bugete de media, zeci de mii de campanii făcute pe Facebook și pe Instagram, zeci de traininguri ținute.
  • În 2020 am avut 4 ediții de Training Facebook Ads pentru antreprenori, nivel mediu-avansat + 1 Masterclass, peste 20 de antreprenori cu care am lucrat.
  • Și în 2021 a avut loc 4 ediții,  în 2022 a avut loc 4 ediții, iar în 2023 a avut loc 6 ediții.

Vei învăța toți pașii necesari pentru a-ți administra singur reclamele pe Facebook și pe Instagram, retargetare, care sunt metricii la care să te uiți în funcție de obiective, cum să citești un raport, ce înseamnă o optimizare și cum să gândești mixul de aduri necesar pentru brandul tău.

STRUCTURA TRAINING

ZIUA 1:
 Setările contului de Business Manager
Cum setezi o campanie pe Facebook și pe Instagram
Tipuri de obiective în campanii
Creativul campaniei
Targetări și tipuri de audiențe
Setările campaniei
Optimizările campaniei
Exercițiu real pe baza celor prezentate

ZIUA 2:
TRACKINGS esențiale (GA4, FB Pixel events) pentru monitorizarea corectă a campaniilor. Setarea pixel events conform user flow din website.
  Remarketing
Metrici și raportare
  Best practice – funnel de vânzări
  Tooluri utile pentru campanii pe viitor
 Temă pentru acasă

PREȚ: 400 euro 200 euro, 27 mai – 14 iunie 2024

PREȚ: 400 euro – 15 iunie – 1 iulie 2024 – înscris și achitat factura.

Valoarea reală a cursului: 800 euro

Te aștept cu drag să te înscrii pe adresa luminita.balaban@read-my-mind.ro sau să îmi lași orice întrebare!

REVIEWuri de la foști cursanți poți vedea – AICI, în rubrica de comentarii.

386873292_649144590747756_8294747609981740202_n
-->