Ce au făcut bine pentru a deveni top în digital pe nișa: Coach, Terapeut, Trainer, Expert
Dacă ai ajuns pe acest articol, e foarte posibil să fii trainer, consultant, coach, terapeut, nutriționist, creator de conținut sau, generic vorbind, one man sau woman show, și să fii la început cu businessul tău. E posibil să vrei să îți transformi pasiunea în conversii, dar să nu știi prea multe despre un plan de afaceri sau unul de marketing. Poate nici nu te identifici ca antreprenor, ci doar ca un om care are de oferit ajutor sau plus valoare și îmbunătăți viețile altora. Totuși, dacă vrei să te poziționezi în digital, să ajungi la audiențe mai mari, a venit momentul să intri în papucii de antreprenor, să începi să îți definești brandul personal sau brandingul produsului tău și să lucrezi la mentalitatea ta în raport cu ideea de bani, de organizare, de lucru, de proces și proceduri.
De peste 6 ani de zile sunt și eu în această paradigmă și ajut antreprenorii să își crească brandul personal sau afacerea în digital.
Știu exact ce înseamnă să fii la zero și să pară multe lucruri copleșitoare. Ceea ce e diferit, poate, este că am un Master în marketing și că am lucrat 6 ani în agenții de publicitate, așadar noțiuni precum branding, avatar de client, toolurile de social media, de conținut, de editare, funcțiile și rolurile, noțiunile, toate îmi erau la îndemână. Dar și pentru mine a fost un proces de durată să decid dacă voi fi doar eu sau să construiesc brandul echipei mele, separat de mine ca om, să fac procese, să investesc în aparatură, în IT, în reclame și multe alte componente. Îți înțeleg temerile, dar e nevoie să îți asculți instinctul, să riști, să ai încredere și să pornești de undeva. Și, poate mult mai important, e necesar să ai constanță și consistență, doar astfel te poți poziționa ca expert pe segmentul tău. Și să ai încredere în consultanți, în mentori, în cei care sunt experți pe anumite domenii care te pot ajuta să te dezvolți. Am lucrat cu zeci de persoane de tip terapeut / coach / consultant / trainer, iar cei care nu au sărit etape și au ținut cont de toate despre câte vei afla azi, au ajuns top pe bucata lor. Dar a fost nevoie de multe decizii, de risc, de ani în care s-a construit, cu bucurie, dar și cu fermitate, investiție și organizare.
La începutul lui 2025, am revenit pe canalul meu de Youtube unde în urmă cu mulți ani făceam vloguri de călătorie, apoi un an am avut clipuri pentru freelanceri, iar acum, doi ani mai târziu, am lansat seria „Pentru antreprenori”. Da, pentru tine este, și nu numai, dar vreau să fie ajutor, cu precădere, celor care sunt la început și nu au bugete să lucreze cu cineva. Poate ne vom întâlni cândva virtual și vom vorbi despre externalizarea serviciilor tale de digital marketing. Mă găsești oricând prin formularul de pe libertydigital.ro. Poate nu, poate vei alege un alt om, dar vreau să cred că vei asculta cu agendă și pixul și că vei lua cu tine idei pe care să le pui în aplicare. M-ar bucura să te abonezi, să îmi lași părerile tale în comentarii, și să dai și altor antreprenori la început de drum.
Iată câțiva pași care te ajută să crești pe partea de digital marketing astfel încât să faci conversii:
Lasă-mi ce întrebări vrei, aplicate pe brandul tău sau generice, pe care să le dezbatem într-un viitor clip. Probabil va veni și partea a doua. Și nu uita să apeși SUBSCRIBE, clip nou în fiecare miercuri, 7PM!”
- March 20, 2025