Post Digital Divas 2016


Vineri am ajuns la Digital Divas 2016, undeva după ora 16:00, așa că am ratat primul panel unde au vorbit Andreea Esca și Ana Morodan. Am prins seriile 2 și 3 din cadrul conferinței. Cea mai bună prezentare a fost, fără doar și poate, cea a lui Mihnea Gheorghiu (Creative Director la Publicis), publicitar cu vastă experiență și ceva premii. Am reținut de la el că pentru a crea ceva nou trebuie să mergi mai departe de trenduri, să ai curaj și chiar să riști, pe banii și pe nervii tăi și a clientului, pentru a aduce ceva unic în fața publicului. Am plecat acasă cu câteva idei în minte pe care le voi pune în aplicare la job. Iar asta cred că este cel mai important. Apoi, Andreea Macri a discutat de autenticitatea pe Instagram, Costin Cocioabă despre video și ceva tendințe în digital, iar Robert Rațiu a analizat printul versus online. Spunea el că primește aproape zilnic cereri de la oameni de a posta ceva pe siteul Beau Monde, deși aceasta nu există. :))

În pauze m-am bucurat să întâlnesc câteva fețe cunoscute, pe care nu le mai văzusem de vreme bună. O să ignor ceea ce se petrece mai tot timpul la o reuniune de bloggerițe de modă și beauty, anume: comentarii răutăcioase referitoare la ținute, coafuri și make up. O să păstrez networkingul, faptul că am mâncat înghețată preparată chiar de Chef Adi Hădean și că am descoperit bloggeri noi și entuziaști, precum: Christian și Renata care prezintă primul blog de cuplu din România.

La Gală am stat cuminte deoarece știam că nu voi lua premiul la Proiecte Speciale. M-am bucurat să o văd pe podium la Best Bloggers for Social Causes pe Simona Tache. Am văzut multe nume noi cărora le doresc succes. Dana Rogoz a plecat cu ceva premii acasă și este, oficial, Digital Diva anului 2016. Știu lume dezamăgită, la fel cum cunosc persoane fericite pentru că au câștigat, iar astfel consideră că le este apreciată munca. Personal, apreciez bunul simț și eleganța unor fete care au urcat pe scenă cu genunghii tremurând de emoție. Nu încurajez atitudinile tupeiste și nesimțirea, indiferent de câți fani are cineva în online sau cât de sus a ajuns. Știu că printre divele din blogosfera de modă și frumsețe există și câteva care fac conținut, conversii și care influențează pozitiv mii și zeci de mii de domnișoare. Convingerea mea este că timpul va cerne și va decide cine merită să rămână în piață și cine este pe val doar pentru moment, până când bula de săpun goală se va sparge!

Foto: www.thebucharests.ro

  • 40
    Shares
  • May 23, 2016
-->

Poate te interesează

Cum calculăm buget de media pentru reclame
January 17, 2025
Câți bani să bag în reclame pentru a avea rezultate? – antreprenorul întreabă
July 26, 2024
Câteva recomandări pentru antreprenori înainte de a-și pune brandul în online
July 03, 2023
Cum crești artificial un cont de Instagram
October 29, 2019
Cum se lucrează cu Influencerii
September 30, 2019
Ce pierzi atunci când nu ai o Strategie de Digital pentru brandul tău
August 15, 2019

Leave a comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *