Mango Men Iarna 2014 – o campanie cu barbati adevarati
Campania de iarna pentru barbati a brand-ului Mango este o incantare vizuala dar si o buna ocazie de a reflecta asupra trend-urile de pe piata de haine masculine si pozitionarea fata de cumparatori a celor mai importanti producatori. Fara sa aduca nimic nou sau senzational, Mango isi promoveaza o imagine diferita fata de cea a competitiei: barbatul cu stil, matur, relaxat dar increzator contrazice varianta “baietelului” efeminat care jongleaza cu diverse stiluri, victima a trend-urilor de sezon (vezi Zara Men). In sfarsit, hainele nu par croite doar pentru cei mai tineri si mai supli, ci devin purtabile si de cei care au incetat sa se mai indentifice stilistic si poate chiar fizic cu tinutele adolescentine. Desi in Romania tipologia barbatului pe care o mentionez mai sus se gaseste mai degraba in categoria “raritate”, prefer oricand o tinuta vestimentara masculina uneia efeminate si…mulate. Probabil ca sunt suprasaturata si exasperata de dilentata mioritica cu care se imprumuta elemente, si mai nou comportamente, de la feminin la masculin. Si viceversa este perfect valabila. Dar despre asta intr-un alt articol.
Asadar, in acest sezon, Mango ne aduce un Mark Vanderloo “maturat” armonios alaturi de baiatul rau Clement Chabernaud, si-i imbraca, de la super-elegant la casual, cam cum mi-as dori sa vad mai multi barbati in Romania: frumos. Ladies & Gentlemen, please take your seat and enjoy the ride!
fotografii preluate de pe mango.com.
- October 22, 2014