Trei din cele mai emotionante campanii pentru mame


In urma cu ceva timp va prezentam 3 dintre cele mai bune si mai emotionante campanii pentru femei – aici!. Acum va invit sa vedeti mai jos alte trei, de data aceasta dedicate cu precadere mamicilor. Desi nu sunt in “main target” si nu am inca copii, mi-au adus la fel de multa emotie, asa ca, sunt sigura ca or sa va placa si poate va vor inspira, fie in creatie (daca lucrati in domeniu), fie pentru a va gandi la un bebe in viitorul mai apropiat sau mai indepartat. Cert este ca fiecare dintre cele 3 te face sa zambesti sau sa lacrimezi si atinge puncte sensibile pentru o viitoare/actuala mama, vorbind pe limba sa. Cred ca asta face diferenta dintre o reclama buna si una mediocra/slaba. Brandurile care vorbesc “ca si consumatorii” reusesc sa transmita un mesaj autentic, simplu, care nu trece neobservat,

1. “Anmum 9-Month Date” – o serie de 3 clipuri facute de Digit (Filipine) pentru brandul de lapte al companiei filipineze Fronterra, Anmum. 2014. Seria prezinta etapele unei femei insarcinate vazute prin ochii unui bebe animat. Agentia a anuntat ca primul clip din serie a avut in prima luna, fara prea mut push media, peste 600.000 vizualizari pe Youtube si peste 100.000 reactions (likes, commnets, shares) pe Facebook. In prezent Anmum lucreaza cu BBDO Singapore si au demarat o alta campanie extrem de interesanta pentru mame, pe hashtagul #MothersAndOthersDays.

[su_youtube url=”https://www.youtube.com/watch?v=0C5R_12zpKM”][su_youtube url=”https://www.youtube.com/watch?v=XjJQBjWYDTs”]Great Britain, Caldbury[/su_youtube]

 2. “Put Your Heart to Paper” – o campanie a postului de televiziune Hallmark, creata de Leo Burnett, Chicago, 2015. Seria cuprinde mai multe spoturi, dar unele au fost lansate de Ziua Mamei. Subiectii sunt rugati sa vorbeasca despre mamele lor, fara a folosi “I love you” si “Thank you!” si fara a sti ca sunt filmati. Intalnirea ulterioara dintre fiica si mama este absolut emotionanta. Primul clip lansat a adunat peste 30.ooo de vizualizari, iar hashtagul #PutYourHeartToPaper a fost preluat rapid in social media de pe intreg mapamondul.

[su_youtube url=”https://www.youtube.com/watch?v=67ikxMpEheY”][su_youtube url=”https://www.youtube.com/watch?v=XjJQBjWYDTs”]Great Britain, Caldbury[/su_youtube]

3. “The Motherhood” – o campanie demarata de Fiat in U.K., creata de  Krow Communications, 2012. Ceea ce mi-a placut la acest spot este faptul ca prezinta maternitatea ca pe ceva fun, simplu si usor. Cu putina creativitate, orice mama poate creste copii, fara a se neglija pe ea sau a uita de treburile casnice, fara a se plange prea mult. Este interesant umorul englezesc de aici care te face sa fii empatic cu super mum’, fara a o compatimi. Clipul a inregistrat peste 4 milioane vizualizari pe Youtube in primul an. Nice job! 

[su_youtube url=”https://www.youtube.com/watch?v=eNVde5HPhYo”][su_youtube url=”https://www.youtube.com/watch?v=XjJQBjWYDTs”]Great Britain, Caldbury[/su_youtube]

Daca aveti si alte exemple de astfel de campanii, le astept mai jos! 🙂

Surse: 1to1media, adweek.com, huffingtonpost.com

  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  • October 12, 2015
-->

Poate te interesează

Cum crești artificial un cont de Instagram
October 29, 2019
Cum se lucrează cu Influencerii
September 30, 2019
Ce pierzi atunci când nu ai o Strategie de Digital pentru brandul tău
August 15, 2019
În 2019 brandurile trebuie să devină mult mai responsabile social
January 24, 2019
Poate 2019 va fi despre naturalețe în Social Media. #farafiltredupademachiere
January 16, 2019
10 pași pentru o colaborare eficientă cu Influencerii
October 23, 2018

Leave a comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *