#bizsmscamp- Ziua 2


In ziua numarul 2 de la Biz Social Media Snow Camp a fost despre speakeri foarte buni, despre creativitate si despre Jack, an old friend. Dupa putine ore de somn, toata lumea a fost in picioare la 10, pentru a asista la prezentari. A fost vorba despre reprezentantii TNT- Bogdan Dragatoiu, Calif- Radu Tanase, Unicredit- Anca Nuta, Brown Forman- Cezar Garbea, Shoppy- Alexandru Printz, Qalendra- Cristian Munteanu; despre workshopul “Gandire critica. Erori de argumentare” a lui Radu Atanasiu, adjunct lector Maastricht School of Management Romania. Pe majoritatea ii mai vazusem la prezentari similare recent, dar au venit cu noutati, cu prezentari updatate, deloc plictisitoare si au raspuns promt si eficient intrebarilor din sala.

Ce am invatat la #bizsmscapm ziua 2?

Importanta content marketingului subliniat de Anca de la Unicredit, despre care am mai vorbit pe blog. Ceea ce mi se pare important de spus este ca lumea nu mai crede in reclama, ci in recomandari de blog, de pe Facebook, de pe forumuri, asadar este critic sa aduci consumatorul in online. Aici intervine relevanta marketingului de continut, care trebuie sa fie relevant, sa implice, sa te faca sa dai share, sa aiba continuitate si asa mai departe.

Storytelling-ul mult discutat, dar inteles de putine branduri. Jack Daniel’s e un exemplu excelent, iar ei pun accent pe experiente oferite consumatorilor. Ceea ce mi s-a parut interesant este strategia lor de a crea diverse party-uri wow, astfel incat brandul isi ia de pe urma acestuia o gramada de free content, fara a face ceva in sensul asta sau a plati pe cineva sa il creeze. E esential sa pastrezi relatia vie cu clientul tau, pe orice mediu ii transmiti mesajul, fie ca e TV sau online.

-Cristian Munteanu a spus, bazandu-se pe exemple si situatia din America, ca: Facebook is for old people! Cred ca in Romania mai dureaza cativa ani pana sa consideram aceasta retea overrated si nu putem vorbi momentan despre irelevanta sa. Ceea ce a fost interesant sa aud este ca publicitatea trece printr-o mare criza din cauza onlineului, iar agentiile trebuie sa isi regandeasca rapid structura si modul de a gandi atunci cand fac campanii. Sustin si cred ca cei care nu contientizeaza importanta unor specialisti in online in cadrul agentiei, nu vor rezista pe piata pe viitor.

Dupa-masa a fost despre campanii gandite de participantii la #bizsmscamp, pe briefuri date de clienti. Personal am lucrat pe Himalaya Herbal Healthcare si a trebuit sa facem o campanie de comunicare online pentru a lansa hboutique.ro. Desi nu am castigat, juriul, la fel ca fiecare participant din Snow Camp, a retinut sloganul campaniei, iar clientul mi-a marturisit ca vom lucra impreuna in 2015 deoarece a notat cateva idei. Cred ca asta e mult mai important decat premiul pierdut, dar apreciez feedbackul si multumesc oamenilor din echipa. Am fost foarte buni impreuna!

Seara a stat sub umbrela Jack si a echipei lor. Roxana Ionescu, brand ambassador Romania, ne-a facut o mica prezentare a produsului, apoi a inceput petrecerea. Despre asta nu va pot da detalii, dar s-a lasat si cu urcat pe masa, cu karaoke si cu multa veselie. M-au convins bloggerii de aici ca sunt misto si ca pot fi: ziua- creativi, seriosi si implicati realmente in ceea ce fac, seara- pusi pe distractie si amuzanti!

Va las cu cel mai tare filmulet facut de piticu.ro, urmare a primei zile, pentru a intelege putin cum e atmosfera la Biz Cam si de ce recomand sa veniti, daca sunteti pasionati de online, la editiile viitoare!

[su_youtube url=”https://www.youtube.com/watch?v=DgbiiQJdJGo”]Great Britain, Caldbury[/su_youtube]

 

 

  • November 29, 2014
-->

Poate te interesează

Ce au făcut bine pentru a deveni top în digital pe nișa: Coach, Terapeut, Trainer, Expert
March 20, 2025
Agenție fară birou fizic, proceduri, echipă, organizare
March 17, 2025
Cum calculăm buget de media pentru reclame
January 17, 2025
Câți bani să bag în reclame pentru a avea rezultate? – antreprenorul întreabă
July 26, 2024
Câteva recomandări pentru antreprenori înainte de a-și pune brandul în online
July 03, 2023
Cum crești artificial un cont de Instagram
October 29, 2019

3 Comments

Leave a comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *