Prima dată la #BIZSeasideCamp


La evenimentele celor de la BIZ, atât din București, dar și de la Pârâul Rece în #BIZsmscamp, merg de ani de zile. Dar, noutatea acestui an a fost să particip, pentru prima dată, la ediția a doua a taberei de Social Media, sau, mai bine zis la #BIZSeasideCamp. S-a întâmplat la Limanu, timp de 2 zile și 2 nopți și a adunat oameni din agenții, clienți, bloggeri, vloggeri, fotografi, toți pasionați de lumea digitală, dornici să învețe despre conținutul vizual, fie foto, fie video.  Partea cea mi făină a fost aceea că a existat un mix echilibrat de prezentări, dar și activități relaxante, activări de brand, plus două petreceri memorabile.

Vreau să vă conving că la anul merită să fiți la #BIZSeasideCamp, fie că sunteți brand sau om de agenție, așa că vă las câteva din ceea ce mi-a plăcut:

Ora de Yoga cu Sorina Fredholm de la 8:30 dimineață, by Samsung. Am crezut că nu voi reuși, după petrecerea în stil marinăresc din seara precedentă, dar nu regret nicio secundă că am coborât din pat. După o oră de Yoga în aer liber, ziua a fost în mod cert mai bună. De fapt, am realizat că pot fi și matinală când am motivație. Și am mai aflat de la Sorina ce înseamnă să fii un Wellness Warrior, cum să ajungi la echilibru în ceea ce privește mâncarea și activitatea fizică, iar apoi să faci din pasiunea ta un business pe care să îl dezvolți în online.

Plimbarea cu barca – două ore zilnic, nu oricum. Nevoită să fiu parte dintr-o echipă aleasă întâmplător, am descoperit alți oameni, pe care nu îi știam și cu care poate nu aș fi socializat, în mod normal. Convingerea mea este că Networkingul e cel mai important la astfel de tabere. După 2 ore în larg, cu toții eram prieteni, știam câte ceva despre viețile noastre și am discutat și despre trenduri în social media, noi platforme, am făcut conținut și am ajuns la mal încărcați de energie pozitivă și cu noi informații acumulate.

Activările de brand – foarte bine gândite în context. Am ridicat un zemu personalizat cu Garanți Bank, am aflat povestea 1664 Blanc și că nu este o bere doar pentru femei, am mâncat fructe și alune de la Piața Lidl, am degustat tot felul de cocktailuri cu vodka Absolut la petreceri, am făcut poze cu Fido Dido, mascota 7up. Nimic nu a părut forțat și fiecare a făcut cât mai multe instastories și poze, deoarece îți era mai mare dragul. Despre asta e vorba când vine vorba de branduri, despre a te determina să faci conținut în joacă, din plăcere, deoarece rezonezi cu mesajul transmis și pentru experiența oferită.

O parte dintre speakeri – despre fotografie și cum este să pozezi celebrități cu Vali Barbulescu; despre a-ți găsi mentori care să te ajute să crești profesional cu Ana Morodan; despre succes pe care nu îl așteptai și content care nu va îmbătrâni zu Zaiafet; despre tehnici de creație cu echipa de la agentia  MullenLowe. Nu știu dacă am aflat noutăți absolute, dar în mod cert mi-au ridicat câteva întrebări și m-au făcut să îmi doresc mai mult din punct de vedere profesional și să văd și altă perspectivă atunci când fac creație pentru mine sau pentru clienții mei.

Mâncarea – da recunosc, o las aici deoarece am avut cele mai bune icre, pește, hamsii, mămăliguță, super prăjituri, asortate cu roze și cafea bună. Deci da, sper că la anul să revin și să găsesc cel puțin același meniu. Ciorba aia de peste încă mă bântuie și îmi lasă gură apa și acum.

Nu știu voi, dar eu sper că în 2020, în august, să fiu din nou alături de echipa minunată de la Revista BIZ la #BIZSeasideCamp. Ne vedem acolo!

  • 53
    Shares
  • September 3, 2019
-->

Poate te interesează

Am fost la “I love failure” – vulnerabilitate în lumina reflectoarelor
October 23, 2024
Te invit la Training Online Facebook & Instagram Ads pentru Antreprenori!
April 06, 2020
Pentru prima dată la BIZ SMS CAMP în calitate de Freelancer
December 09, 2019
Trenduri și practici bune pentru magazine online de la GPeC 2019
November 06, 2019
În câteva zile se întâmplă iCEEfest UPGRADE 100
June 05, 2019
Un nou eveniment pentru creatorii de conținut de la BIZ
January 23, 2019

Leave a comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *