Ce mai fac brandurile mișto la Untold


Fără doar și poate, ediția cu numărul 2 a festivalului Untold a fost mult peste cea de anul trecut. Iar acest lucru a depins și de activările brandurilor de acolo, de numărul impresionat de posibilități de a petrece timpul și a zonelor de entertainment gândite de organizatori împreună cu sponsorii și partenerii media. În orice colț te aflai la Untold, puteai găsi un mod cool de a te distra sau de a te relaxa. Timp nu a fost suficient cât să testezi totul. Plus că îți trebuia ceva răbdare să stai la cozi, pe lângă cele de la Credint Point și din Food Court. Totuși, dacă ținem cont de faptul că au fost prezenți aproximativ 30.000 de străini și că numărul total de oameni în cele 4 zile a depășit 300.000, nu cred că trebuie nici să ne mirăm, nici să ne plânge. Să tot avem astfel de festivaluri, așa cum nu au fost până acum în România!

 Am și câteva branduri preferate, cam așa:

Experiența Absolut Untold a început pe absolutcreator.ro, unde consumatorii au fost invitați să-și creeze propriu univers Untold, trecând prin toate cele trei arhetipuri care formează Absolut Creator: Absolut Magician, Absolut Lord și Absolut Dreamer. Proiectile din cadrul jocului au prins contur la festival, în cadrul unei instalații speciale – Absolut Löonia. Participanții au experimentat în realitate lumile proiectate în cadrul jocului, iar la finalul călătoriei în Löonia, vizită a fost imortalizată prin fotografii.

13956766_10210554598287109_1646460292_n
Mi-a plăcut foarte mult fun zone-ul H&M România și cred că a fost și printre cele mai vizitate zone de la Untold. Atracția principală a fost Stage Divingul, adică o piscină urbană cu bile roșii. H&M a mai adus și un virtual catwalk, o cabină unde intrai, mergeai pe o bandă, te mișcai în ritmul muzicii. La final plecai acasă cu un video simpatic, numai bun de postat în Social Media. Mai aveai și pozibilitatea de a-ți printa pozele de pe Instagram care aveau hashtagul brandului, chiar la Untold și să pleci acasă cu o super amintire.

13907041_10154443783838256_5862231567669489724_n
La final o să amintesc de Calif și o să felicit încă o dată echipa extrem de creativă și care uimește mereu cu idei inedite. Cu câteva zile înainte de Cluj, Calif a lansat Kebasmul care spunea povestea celor 3 produse lansate special pentru Untold: Verde Împărat, Spaima Strigoilor și Vegețica. A urmat colaborarea cu Pegas și biciclete branduite care au ajuns pe tot tărâmul festivalului. Nu cred că este cineva care să nu se fi oprit la ei. Și bine au făcut! 🙂

13902689_1000129113438605_4075633437885377416_n

Ah, uitasem să zic – toate cele 3 menționate și multe altele au implicat bloggerii și vloggerii, ceea ce s-a simțit în online. Asta așa, pentru cei care încă care încă nu au înțeles ce fac aceștia! 🙂

Poza sus: Untold

 

 

  • 128
    Shares
  • August 10, 2016
-->

Poate te interesează

Ce au făcut bine pentru a deveni top în digital pe nișa: Coach, Terapeut, Trainer, Expert
March 20, 2025
Agenție fară birou fizic, proceduri, echipă, organizare
March 17, 2025
Cum calculăm buget de media pentru reclame
January 17, 2025
Câți bani să bag în reclame pentru a avea rezultate? – antreprenorul întreabă
July 26, 2024
Câteva recomandări pentru antreprenori înainte de a-și pune brandul în online
July 03, 2023
Cum crești artificial un cont de Instagram
October 29, 2019

Leave a comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *