#VenusChillVamaParty la Hotel MELODIA (P)

Nu știu cum sunt alții, dar pentru mine 1 mai înseamnă mers la mare, prieteni, petreceri, răsărit pe plajă, frigul din timpul nopții, starea de fericire și mahmureală de a doua zi. De foarte mulți ani, se întâmplă ca 1 mai să mă găsească pe litoralul românesc. Am fost la toate marile și oceanele, dar rămân la vorba mea: nicăieri nu e ca în Vamă de 1 mai. Nu există petreceri mai faine, senzația aia de libertate, toată lumea venită parcă să dea start verii timpurii, să uite de orice problemă, să se încarce cu energie pozitivă și să facă, vorba cântecului, tot ce le trece prin cap. Și mă refer la Vama Veche de acum, de atunci, oricum ar fi, indiferent de ceea ce spun unii. Fie că ți se pare prea modernă în prezent, fie că abia o descoperi, are oricum un farmec anume pe care nu l-am găsit nici măcar la Caraibe. De aia cred că ne adună acolo, an după an, și nu ne lasă inimă să mergem în Mamaia sau în alte țări. Sau suntem noi nostalgici și boemi, că atfel nu-mi explic cum de există și cei care spun că nu ar călca pe acolo sau că nu se regăsesc în acel peisaj.

31453954_10156354941968256_895633808022306816_n

PROBLEMA CU VAMA VECHE ESTE CAZAREA

Problema cu Vama Veche este că a devenit un pic neîncăpătoare și s-a extins până la granițA cu bulgării și destul de mult înspre 2 Mai. Și nu ar fi neapărat un bai asta, ci faptul că nu sunt suficiente spații de cazare, așa că, în ultimii ani, fie nu găseșticazare dacă nu ai o rezervare făcută cu ceva timp înainte, fie dai de niște prețuri nejustificate. Nu o să uit niciodată dimineața în care am căutat 3 ore “măcar o cameră” prin toată Vama Veche și am ajuns cu al meu iubit de pe vremea aia până în Mangalia pentru un pat liber. Și îmi vine să râd când mă gândesc la o anume tanti Jeni sau ceva așa care ne spunea că eu și prietenele mele consumăm prea multă apă și că ea nu mai vrea să primească”corporatiste de la București”. Asta era acum ceva ani buni, dar încă se mai practică apa cu porția, camerele fără încălzire. Poate că e ceva în neregulă la mine, dar niciodată nu am fost adepta cortului. Mai ales de 1 mai când temperaturile nu sunt prea ridicate. Și, drept să spun, nici adepta dormitului la grămadă și în condiții proaste, pe banii mei, nu sunt. Îmi place că mă pot îmbrăca oricum în Vamă, că e acel “nepăsism” și că poți fi cum vrei, dar vreau să știu că dorm undeva curat, că am baia mea, că îmi e bine și că nu voi pleca cu vreo iritație pe ten sau pe piele. Și asta mi se pare de bun simt și nimic mai mult.

Anul acesta am o altă strategie și sunt curioasă dacă v-a funcționa. Pentru un #1maideneuitat, am spus da celor de Hotel Melodia, situat în Venus. Voi petrece 2 nopți la ceea ce se anunța a fi un resort superb, cu sală de fitness, piscină, saună, adică ceea ce găsesc eu în București la World Class. Excelent aș spune. Plus că Venus e aproape de Vamă, așa că pot fugi pentru a-mi da refresh și pentru un somn bun. Nu știu cum va fi cu distanța. Și cine știe, poate o să mă pasioneze și stațiunea în sine și o să vreau să revin pentru ea, pentru relaxare, pentru un weekend romantic cu persoana dragă. Dar vă țin la curent și o să vă spun părerea mea când revin.

Până una alta, puteți alege și voi Hotel Melodia de 4 stele din Venus de 1 mai. Costul uni sejur de 3 nopți (29.04-2.05) este de 933 lei/cameră pentru două persoane. Mie mi se pare mai mult decât ok, în condițiile în care în Vamă, în aceeași perioadă, nu găsești nimic similar sub 400 lei/noapte. Asta vă pot garanta din experiență. Sejurul la Melodia include:

✅ Cazare cu mic dejun inclus
✅ Bufet și petrecere pe 30 aprilie
✅ Voucher în valoare de 20 lei ce poate fi consumat la petrecerea din data de 30 Aprilie
✅ Transport asigurat Hotel Melodia – Vama Veche și retur pe data de 1 Mai

Așadar. eu experiementez #VenusChillVamaParty, voi decideți unde vă cazați și poate ne vedem la petrecerile de pe plajă din Vama Veche cât de curând!

UPDATE POST 1 MAI

Am revenit încărcată de energie pozitivă și mi s-a părut normal să fac niște adăugiri acestui articol, atât în ceea ce privește experiența per total, cât și hotelul. În primul rând, faptul că vremea nu a fost excelentă și a plouat puțin ne-a încurcat un pic cu statul la plajă. Dar, partea bună este că, astfel, am avut prilejul de a ne relaxa în sauna de la hotel, de stat la vin, de citit dimineață la cafea. Plus că, am dormit excelent la Hotel Melodia din Venus. Spre deosebire de Vama Veche, aici chiar e super liniște. În al doilea rând și poate cel mai important, vă dau cuvântul meu de onoare că mâncarea la Melodia este excelentă. De la bufet suedez extrem de bogat, cu diferite preparate, fructe, cereale, iaurturi, sucuri și tipuri de cafele, până la meniul a la carte. Am ales midii în vin alb în prima zi, paste cu creveți în a două și o omletă cu brânză fabuloasă înainte de a mă decaza. Nu am nici cea mai mică plângere aici. Iar prețurile sunt foarte ok, similare cu restaurantele din alte stațiuni.

59747955_10157241901518256_2022678856225259520_n

Recunosc că, pentru cineva care vrea petreceri până la răsărit în Vamă, o să fie puțin complicat cu transportul. Nu în sensul în care nu există. Dar, taxiul poate fi undeva între 70 și 100 lei doar un drum. Asta dacă nu rezistă cineva tentației de a gusta licori bahice și ia mașină personală. Totuși, dacă vorbim de un weekend chill, de un sejur cu familia sau iubitul, atunci totul este minunat. Există sală de fitness, loc de joacă pentru copii, o terasă superbă, un bar lângă piscina exterioară. Hotel Melodia este colorat, designul modern, curat, luminos, personalul amabil, un loc numai bun pentru relaxare și reîncărcarea bateriilor.

Mă bucur că am ales #VenusChillVamaParty și abia aștept să revin și în vară la Hotel Melodia. Că de petrecerile din Vamă nici nu se pune problema. E abia început de sezon și până la toamnă mă așteaptă multe nopți nedormite și experiențe de trăit! 🙂

59380920_10157241901418256_5319309535737806848_n

59599501_10157241989323256_3085650581579104256_n

59157554_10157241901608256_3222875594140155904_n

• April 22, 2019

Poate te interesează

Câștigă 1 City break de 2 persoane în Europa! (C)
April 08, 2018
2 luni cu 10 zboruri, 1 troller fantastic (P)
March 28, 2018
Călătorii pentru pasionații de Yoga
May 14, 2017
Plec în Țara Profi la Brașov! (P)