Tumblr lanseaza o noua platforma care va fi puntea de legatura intre artisti si publicitari


Tumblr este o platforma sociala care seamana cu un blog, dar nu este chiar asa. A fost creat ca o platforma de micro-blogging si aduna laolalta fotografii, videoclipuri si fisiere audio. Siteul de socializare lansat de Tumblr Inc. este preferat in special de iubitorii de fotografii si extrem extrem de popular in randul tinerilor. Ceea ce face populara aceasta retea este faptul ca postarile pot fi urmarite, distribuite si apreciate. Desi poate fi accesat de catre oricine, el este preferat de artisti, de fotografi si de oameni de publicitate/social media deoarece reprezinta atat o sursa de inspiratie, dar si una care ii ajuta in munca lor, fie pentru notorietate, dar si pentru continut.

De la lansarea sa in 2007 si pana astazi Tumblr a adunat peste 220 milioane bloguri, 101 bilioane postari si 305 angajati (sursa: umblr.com/about). In 2015 fondatorii anunta ceva inedit pe piata, un site care va ajuta artistii de pe Tumblr mai mult decat pana acum. Este vorba despre Creatrs Network, un fel de agentie de creatie pentru utilizatori care va fi puntea de legatura intre artisti si publicitari/oameni de marketing care vor sa le foloseasca munca. Probabil va semana cu celebrele baze de date Dollar sau Shuterstock, in sensul in care artistii vor fi platiti pentru creatiile lor, in functie de cat de cautati si cumparati sunt de catre branduri. Creatrs va transforma cei mai populari utilizatori in adevarate vedete, iar astfel isi va creste si propriul engagement. Pe de alta parte brandurile isi vor reduce timpul de cautare al unui continut promotional, iar costurile vor fi mai mici comparativ cu cele ale unei agentii clasice. Sau cel putin asa se anunta, asa ca sunt nerabdatoare sa vad cum va arata si functiona reteaua Creatrs.

Pana acum, branduri precum  AT&TUniversal Pictures, si Gap au lucrat cu artisti de pe Tumblr si i-au ajutat sa dezvolte continut pentru blogurile lor de pe Tumblr si alte retele sociale. Iar imaginile unui user – Trace Loops, deja au fost preluate si apar intr-un episod din “The Voice”. Se anunta un an interesant! 🙂

  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  • January 26, 2015

Poate te interesează

Prezentul și viitorul conținutului de la Wecontent 2019
November 13, 2019
Utile de la Conferința Influencer Marketing
September 17, 2019
De la Zilele Biz adunate – creativitate practică și inovație constructivă
November 27, 2017
Se pot introduce meseriile de pe net în COR?
March 11, 2017
Celebritățile, Profesioniștii sau Oamenii simpli – cine sunt cei mai importanți influențatori ai onlineului românesc?
May 27, 2016
Beko are o super campanie alături de F.C. Barcelona
April 19, 2016

Leave a comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *