Cele mai frumoase destinații în care am ajuns în 2017

Mă uitam zilele acestea pe lista de dorințe pe care am făcut-o la începutul anului și am văzut că trecusem “să călătoresc mai mult”. Pe măsură ce am crescut, am realizat că singurul lucru care îmi aduce realmente fericire, senzația de libertate și în care eu personal investesc cel mai mult, singurul lucru este călătoritul. Noutatea din 2017 a fost decizia de a transforma un hobby în mai mult decât atât, iar asta a însemnat să încep și un Vlog de călătorie. Cu ajutorul vostru, celor care îmi citiți de mulți ani blogul,  intenționez să cresc acest canal de Youtube. Nu doar că mi-am propus să călătoresc mai mult, dar vreau și să împart cu voi, prin cuvinte și imagini, să descopăr locuri unde merită să ajungeți, să vă spun prin ce peripeții am trecut sau ce greșeli trebuie să evitați dacă plănuiți o vacanță. E suficient că le-am pățit eu și mă gândesc să vă ușurez munca și să vă ajut să aveți o experiență frumoasă! Aș aprecia enorm să apăsați butonul de SUBSCRIBE!

Iată care sunt cele mai frumoase destinații în care am ajuns în ultimele 12 luni și pe care vi le recomand dacă vă plănuiți concediul pentru 2018:

• Tenerife – de ceva timp incoace, pentru această destinație există și curse aeriene low cost, așadar prețul avionului este decent. În plus, cu un buget micuț, puteți să aveți o vacanță de vis. Recomand să poposiți în Tenerife pentru cel puțin o săptămână, în orice sezon, să închiriați mașină și să explorați toată insula. Nu mă așteptam să fie atât de complexă, de mare, să treci de la plaje cu nisip negru la munte, la vulcan. Am descoperit în zona Teide cea mai impresionantă vegetație. Spre norocul meu am ajuns și la Carnavalul din Santa Cruz, al doilea cel mai mare din lume, după cel din Rio, dar cred că Tenerife este oricând fascinantă. Am un articol separat despre carnaval și unul cu top 10 lucruri pe care să nu le ratezi în Tenerife.

16836145_10155078392023256_5331349902486445858_o

• Cipru – o destinație foarte aproape de România, ieftină și care nu mă așteptam să îmi placă atât de mult. Avantajul este că în Cipru puteți avea noroc să stați la plajă inclusiv în decembrie, așa cum am pățit eu. Aș recomanda să vizitați această insulă primăvara sau toamna, deoarece vara este foarte aglomerată. Deasemenea sugerez să închiriați mașină și să explorați Cipru de la sud la nord, din Larnaca până mai departe de Nicosia, în partea turcească. Nu uitați de bunătățile culinare grecești sau turcești, de plaja unde s-a născut Afrodita, dar și de orășelele mici și pline de pomi cu fructe exotice de pe malul mării. Puteți citi mai multe în articolul din Cipru sau descoperi aventura completă pe Vlog.

• Londra – este o perioadă excelentă pentru a vizita capitală Marei Britanii deoarece nu mai este la fel de scumpă că acum ceva ani, asta și datorită problemelor politice. Ca perioadă din an recomand vara deoarece poți explora în voie Muzeele, face o plimbare pe Tamisa, urca în London Eye, vedea schimbarea de gardă de la Buckingkam, dar mai ales, te poți bucura de parcurile incredibile, întinse pe suprafețe impresionante. Nu rata gogoșile londoneze și nici celebrul mic dejun, plus înarmează-te cu răbdare pentru a face față agitației urbane și pentru a te descurca cu ușurință în traficul infernal. Am pus pe blog un articol și pe Youtube un vlog dedicat, primul care mi-a plăcut și mie și care mi-a dat încredere că pot fi travel vlogger.

• Conacul Archia – nu mi-am propus să pun o destinație anume din România, dar am convingerea că, o dată în viață, trebuie să poposiți la Archia. Pe lângă faptul că puteți face echitație, degusta preparate tradiționale, o să adorați camerele. Fiecare dintre acestea are un specific anume, așa că puteți alege între Camera “Flori de câmp”, Camera Maci, Camera Cai, Camera Echitație și altele. Conacul este situat în Deva, așadar puteți face o excursie în împrejurimi, la cetate sau prin oraș. În plus, Hunedoara sau Arsenal Park de la Orăștie sunt la câțiva kilometri distanță, așa că puteți gândi un mini sejur inedit cu cazare la Conacul Archia. Am pus mai multe pe blog, dar am și un vlog (nu atât de bun deoarece a fost prima dată când am filmat ceva).

• New York – am lăsat la final orașul meu de suflet, dar rămâne pe primul loc. Îmi doream să văd New Yorkul de mai  bine de zece ani, dar am tot amânat acest lucru din diverse motive. Nu cred că are sens să încerc să vă conving că merită vizitat, dar pot spune că îi trebuie cel puțin o săptămână pentru a vă bucura de el și că este scump, așa cum se aude. Nu este ca în filme, dar este fascinant, complex, inedit și te face să te îndrăgostești iremediabil de el. Am țipat de fericire când am coborât pentru prima dată din metrou și am ieșit la suprafață să văd un zgârie-nor. Am colindat fiecare zonă din Manhattan, am ajuns și în Brooklyn sau Harlem. Zona unde mi-ar plăcea să locuiesc o perioadă este DUMBO, dar nici Greenwich Village nu este de lepădat. Nu ratați locurile turistice, pentru că sunt obligatorii dacă ești prima dată, clătitele americane, măcar unul din sutele de roof topuri fascinante, plimbare cu vaporașul, Statuia Libertății, muzeele, parcurile. Am un articol și o serie de 6 daily vloguri cu multe informații și cu imagini care o să vă facă să adorați New Yorkul, dacă nu se întâmplă deja.

Sunt curioasă care au fost destinațiile vostre preferate în 2017 deoarece plănuiesc diverse plecări în anul care începe. Lăsați-mi-le mai jos și spuneți-mi de ce nu trebuie să le ratez!

• December 27, 2017

Poate te interesează

32323520_10156389575268256_3319026670513422336_n
Cele mai frumoase excursii în Thailanda cu FOOTLOOS (P)
May 16, 2018
30221674_10156304280763256_2870099779449257984_n
Cum a fost și cât m-a costat experiența “Digital Nomad în Thailanda”
April 10, 2018
28059302_10156181668368256_5683533394181968616_n
15 de ani de călătorii, 27 de țări
March 21, 2018
46-incredibly-useful-safety-tips-for-women-travel-2-18818-1467928629-2_dblbig
Călătoritul de unul singur prin lume