Rompetrol merita felicitari!


Povestea incepe prost, dar se termina cu un client multumit. Este perfect adevarata teoria conform careia un brand poate fideliza un consumator mult mai repede in urma unei plangeri rezolvate prompt si bine, decat in cazul in care incearca sa ii ofere o serie de oferte sau beneficii. Managementul reclamatiilor intr-o companie, mai mica sau mai mare, consider ca este cheia succesului si dovada a profesionalismului si a increderii pe care o poate oferi aceasta publicului.

Plecam din Braila spre Bucuresti si am oprit, ca de fiecare data, la benzinarie, pentru a alimenta autovehiculul. De data aceasta am ales Rompetrol. Conduc din 2009, dar nu am pus niciodata benzina, in sensul in care ajung, vine cineva din personal, desface rezervorul si pune combustibil. In acest timp eu merg la casa si platesc. Cer si bon fiscal. Asa s-a intamplat si de data asta, doar ca, inainte sa apuc sa scot cardul, baiatul respectiv mi-a spus ca a pus benzina in loc de motorina. M-am gandit ca e o gluma, apoi m-am enervat, a inceput un schimb de acuze legat de cine ce a zis sau a inteles.

In acel moment a intervenit sefa de tura. Am cerut sa discut cu un manager si sa ii explic, dar nu a fost nevoie. Femeia a spus sa tragem masina in spate, fara a porni motorul. A urmat golirea rezervorului care a durat aproximativ 20 de minte. In tot acest timp am fost invitata la o cafea, m-am calmat, am povestit si ne-am imprietenit. Apoi mi-au spus ca vor pune motorina de suma initiala, iar diferenta, pana cand se face plinul, o voi achita eu. Este preferabil sa faceti plinul in situatia in care puneti benzina in locul motorinei. La final m-a intrebat daca mai doresc ceva pentru drum din partea casei, si-au cerut scuze si au spus ca spera sa revin pe la ei, de cate ori trec pe acasa.

Recunosc ca am fost impresionata, asa ca vreau sa felicit Rompetrol! Nu stiu daca este vorba de o politica interna, dar sper ca se aplica oriunde in tara. Si mai vreau sa cred ca brandurile vor intelege si ele ca un client fidel nu are nevoie de un discount si tombole, ci de servicii si produse de calitate, inclusiv mentenanta, reparatii, customer service si asa mai departe. Hai ca se poate!

Foto: rompetrol.ro

  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  • November 15, 2015
-->

Poate te interesează

10 lecții de la 2020 pentru 2021
December 23, 2020
Teama de a avea bani
August 30, 2020
Lucruri mici pentru o viață eco
July 22, 2020
Despre echilibru emoțional
June 24, 2020
Cum se schimbă relațiile de prietenie odată cu maturizarea
May 26, 2020
Ce am învățat după 1 lună de izolare singură
April 25, 2020

Leave a comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *