GPeC – evenimentul de e-commerce al anului


Va fi a 4-a oară când voi participa la GPeC, dar se întâmplă a 13-a ediție. Eu zic că nu va fi cu ghinion și că va reuși să își depășească așteptările Dacă ai un business în e-commerce, lucrezi în domenii conexe sau, pur și simplu, vrei să vezi cum stau magazinele online și ce ar trebui să facă mai bine pentru a-și crește vânzările, trebuie să te înscrii la conferință. GPeC ține 3 zile, de pe 29 până pe 31 mai, se întâmplă în București și aduce speakeri de top în România.

Prima veste bună a fost aceea că președintele ASOS, Brian Mcbride ajunge pentru prima dată în țara noastră. Sunt curioasă dacă va da din casă și va împărtăși ceva secrete. GPeC cuprinde pe lângă conferință și Masterclasses, workshopuri, expoziții, dar și o zonă de networking unde poți să pui alte întrebări sau să relaționezi cu oameni influenți din industrie.

Simona-Kijonkova-Coletaria-GPeC-SUMMIT

In acelasi timp, a inceput deja perioada de inscriere a magazinelor online in competitia GPeC. “Peste 25 de experți în E-Commerce și Marketing Online – membri în Juriul Competiției GPeC 2018 – vor audita magazinele online înscrise ținând cont de peste 200 de criterii esențiale pentru un business online: de la Usability, Design, Customer Experience, GDPR, SEO, Securitate, Mobile, Social Media, Aspecte Juridice, E-Mail Marketing până la Calitatea Serviciilor Magazinului și Profesionalismul Onorării Comenzilor. Fiecare magazin înscris în Competiția GPeC 2018 primește individual și confidențial raportul de audit rezultat în urma evaluării conținând punctajele și recomandările Juriului GPeC pentru cele 200+ criterii de audit. Astfel, magazinele vor obține o radiografie absolută a website-ului lor, știind exact care sunt problemele care trebuie remediate pentru a asigura o experiență de shopping plăcută clienților și pentru a crește rata de conversie / vânzările. În plus, magazinele online care aleg să se înscrie în Competiția GPeC vor primi toate resursele necesare, modele de bune practici și pașii care trebuie urmați pentru a fi în conformitate cu standardele GDPR, potrivit Regulamentului UE 679/2016 care intră în vigoare începând cu 25 Mai 2018.”

În premieră, pe 31 Mai 2018, urcă pe scena GPeC SUMMIT doi speakeri internaționali de excepție – fiecare cu un MasterClass de 6 ore de conținut premium, exemple aplicate, exerciții interactive și Live Demos. Karl Gilis (Co-Founder AG Consult & The Conversion Comedian) va susține MasterClass-ul de User Experience & Conversion Optimization, în timp ce Jeff Sauer (Founder Jeffalytics) va susține MasterClass-ul de Google AdWords & Google Analytics. Ambele sesiuni de MasterClass se desfășoară în paralel, iar locurile sunt limitate la 50, trainerii dorindu-și să cunoască business-ul tuturor participanților și să interacționeze cu fiecare pentru a le oferi soluții concrete personalizate.

Detalii despre taxa de înscriere în competiție, precum și despre bilete de acces, puteți găsi – aici! Ne vedem la GPeC!

GPeC-E-Commerce-Expo-si-Networking-Lounge

Comunitatea-pietei-de-e-commerce-GPeC-SUMMIT

  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  • April 19, 2018

Poate te interesează

În câteva zile se întâmplă iCEEfest UPGRADE 100
June 05, 2019
Un nou eveniment pentru creatorii de conținut de la BIZ
January 23, 2019
Plec din nou în BIZ SMS CAMP
December 01, 2018
Noutăți de la Web Summit Lisabona, conferința cu 70.000 de participanți / 160 de țări
November 14, 2018
Urmează Webstock, ediția cu nr 10
September 02, 2018
Mai este o lună până la ICEEfest 2018
May 14, 2018

Leave a comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *