GPeC – evenimentul de e-commerce al anului


Va fi a 4-a oară când voi participa la GPeC, dar se întâmplă a 13-a ediție. Eu zic că nu va fi cu ghinion și că va reuși să își depășească așteptările Dacă ai un business în e-commerce, lucrezi în domenii conexe sau, pur și simplu, vrei să vezi cum stau magazinele online și ce ar trebui să facă mai bine pentru a-și crește vânzările, trebuie să te înscrii la conferință. GPeC ține 3 zile, de pe 29 până pe 31 mai, se întâmplă în București și aduce speakeri de top în România.

Prima veste bună a fost aceea că președintele ASOS, Brian Mcbride ajunge pentru prima dată în țara noastră. Sunt curioasă dacă va da din casă și va împărtăși ceva secrete. GPeC cuprinde pe lângă conferință și Masterclasses, workshopuri, expoziții, dar și o zonă de networking unde poți să pui alte întrebări sau să relaționezi cu oameni influenți din industrie.

Simona-Kijonkova-Coletaria-GPeC-SUMMIT

In acelasi timp, a inceput deja perioada de inscriere a magazinelor online in competitia GPeC. “Peste 25 de experți în E-Commerce și Marketing Online – membri în Juriul Competiției GPeC 2018 – vor audita magazinele online înscrise ținând cont de peste 200 de criterii esențiale pentru un business online: de la Usability, Design, Customer Experience, GDPR, SEO, Securitate, Mobile, Social Media, Aspecte Juridice, E-Mail Marketing până la Calitatea Serviciilor Magazinului și Profesionalismul Onorării Comenzilor. Fiecare magazin înscris în Competiția GPeC 2018 primește individual și confidențial raportul de audit rezultat în urma evaluării conținând punctajele și recomandările Juriului GPeC pentru cele 200+ criterii de audit. Astfel, magazinele vor obține o radiografie absolută a website-ului lor, știind exact care sunt problemele care trebuie remediate pentru a asigura o experiență de shopping plăcută clienților și pentru a crește rata de conversie / vânzările. În plus, magazinele online care aleg să se înscrie în Competiția GPeC vor primi toate resursele necesare, modele de bune practici și pașii care trebuie urmați pentru a fi în conformitate cu standardele GDPR, potrivit Regulamentului UE 679/2016 care intră în vigoare începând cu 25 Mai 2018.”

În premieră, pe 31 Mai 2018, urcă pe scena GPeC SUMMIT doi speakeri internaționali de excepție – fiecare cu un MasterClass de 6 ore de conținut premium, exemple aplicate, exerciții interactive și Live Demos. Karl Gilis (Co-Founder AG Consult & The Conversion Comedian) va susține MasterClass-ul de User Experience & Conversion Optimization, în timp ce Jeff Sauer (Founder Jeffalytics) va susține MasterClass-ul de Google AdWords & Google Analytics. Ambele sesiuni de MasterClass se desfășoară în paralel, iar locurile sunt limitate la 50, trainerii dorindu-și să cunoască business-ul tuturor participanților și să interacționeze cu fiecare pentru a le oferi soluții concrete personalizate.

Detalii despre taxa de înscriere în competiție, precum și despre bilete de acces, puteți găsi – aici! Ne vedem la GPeC!

GPeC-E-Commerce-Expo-si-Networking-Lounge

Comunitatea-pietei-de-e-commerce-GPeC-SUMMIT

  • April 19, 2018

Poate te interesează

32460654_2509067282452361_1260132383760318464_n
Mai este o lună până la ICEEfest 2018
May 14, 2018
21761786_2081675161858430_2102272198893797171_n
GPEC Summit – 30 speakeri internaționali și locali de excepție
November 05, 2017
19702044_1403238046378236_4142671815921597742_n
Înscrie-ți proiectul online creativ la Webstock Awards!
August 17, 2017
ssASas
Trenduri în digital de la Digital World Marketing Forum
July 17, 2017
20023880_1356799494398517_5193050221989177606_o
De ce revin la BIZ SMS Camp?
July 13, 2017
18010699_1850826821609747_8762665256394318386_n
ICEEFest 2017 – cel mai mare eveniment de digital din România
May 22, 2017

Leave a comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *