#bizsmscamp- Ziua 3


Ziua cu numarul 3 #bizsmscamp a inceput cu dureri de cap pentru aproximativ toti participantii, urmare a petrecerii prelungite marca Jack Daniel’s. Noroc cu Liviu David, creative la Next Advertising care ne-a trezit cu o serie de reclame si informatii interesante. Liviu a vorbit, in mod evident, despre creativitatea in publicitate. Concluzia lui este ca publicitatea in sine nu vinde, ci mixul: brand, experienta oferita consumatorului, reclama, produs/serviciu. Reclama este un simplu mod de a atrage atentia, de aceea oamenii de la marketing nu vor intotdeauna creativitate, ci spoturi care se bazeaza pe beneficii concrete ale produsului, care fac ca acel produs sa fie vandut. Mi-a placut mult afirmatia lui: Focus grupuri, comisii si democratiile in campanii sunt moartea creativitatii! Si sunt de acord, deoarece e nevoie de cineva care sa ia decizii si sa creada intr-o directie, fara a interveni prea multi pe o idee creativa. Iar ultima chestie despre care a vorbit Liviu a fost faptul ca publicitatea e perceputa de consumatori, in mare parte, ca si minciuna. Uneori asa si este, dar important este ca daca e vorba de un neadevar, macar sa il spui in gluma, fara a ofensa inteligenta consumatorilor.

Victor Kapra a vorbit despre faptul ca, in ziua de azi, compania devine publisher. Cele care nu inteleg vor fi lipsite de continut, asadar de esenta. E important ca acestea sa shareuiasca in online pozele de la evenimente, prezentarile ppt, iar managerul sa comunice periodic acolo, fie prin expunerea unor mesaje, a unor traininguri, a unor statusuri pe Facebook and so on. Cristian Manafu a vorbit despre Strategia in social media care se rezuma la: definirea obiectivelor, definirea audientei, alegerea canalelor corecte de a transmite mesajul, a tacticilor si, foarte important, masurarea rezultatelor. A dat si cateva exemple interesante din campanii deja lansate care au combinat diverse platforme sociale. Alexandru Negrea a raspuns catorva intrebari despre Facebook, iar invitatul vedeta Cabral a intervenit cu diverse opinii. Cabral stat doar cateva ore in tabara, asa ca nu am aflat extrem de multe de la el.

La pranz am testat nou Renault Captur XMod si am invatat sa conduc o masina automata, experienta noua si inedita pentru mine. La finalul zilei am intrat cu totii in universul Coca-Cola si ne-am pus imaginatia la contributie in cadrul Atelierului lui Mos-Craciun unde am fabricat diverse cadouri din obiecte reciclate. A urmat o noua petrecere, pana in zori, alaturi de echipa de la Jägermeister, unde s-a lasat cu multe shoturi, cu muzica la chitara si… restul e de poveste!

Ah, si partea simpatica a zilei a fost provocarea de a-i explica lui Mos Craciun ce este Social Media. Ce a iesit, vedeti mai jos! 🙂

P.S. Daca ati ratat… detalii Ziua 1 si Ziua 2!

[su_youtube url=”https://www.youtube.com/watch?v=KoekCzSkyp8″]Great Britain, Caldbury[/su_youtube]

  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  • December 2, 2014

Poate te interesează

În 2019 brandurile trebuie să devină mult mai responsabile social
January 24, 2019
Poate 2019 va fi despre naturalețe în Social Media. #farafiltredupademachiere
January 16, 2019
10 pași pentru o colaborare eficientă cu Influencerii
October 23, 2018
Bloggeri, Vloggeri și Influenceri – ce sunt, ce fac, din ce câștigă
October 13, 2018
La 7 ani de când sunt blogger nu am vrut să devin influencer
February 13, 2018
Am făcut curat pe rețele sociale pentru că nu e doar despre numere!
November 06, 2017

1 Comments

Leave a comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *