5 motive să ai un blogger în companie


Sunt blogger și asta m-a ajutat să primesc un job într-o agenție de publicitate. Am mai povestit acestru lucru și cred și azi că, dacă nu aveam un blog, nu aș fi ajuns direct Social Media Manager sau nu așa ușor și în condițiile salariale cerute. Iar istoria s-a repetat și la a doua agenție când, datorită vizibilității din online, mi-a fost un pic mai simplu să trec de proba CVurilor, iar mai apoi de interviuri. Și ca mine mai știu câțiva bloggeri care, fie sunt oameni de online, fie copy, fie PR-iști în diverse agenții din România.

În ultimele luni, după câteva campanii cu bloggeri și diverse evenimente, am conștientizat o dată în plus importanța de a avea o persoană în agenție care știe exact cum stau lucrurile. Așa a pornit acest articol acum câteva zile. Ieri s-a întâmplat cel mai mișto trolling făcut de bloggeri la adresa unui Junior în PR, pe email. Nici măcar nu contează ce s-a întâmplat, ci faptul că o greșeală îți poate ruina o campanie, în special dacă ajunge la diverși “hateri”. În acest caz, bloggerii au dat dovadă de profesionalism și nu a ieșit nimic public. Pentru aceasta merită tot respectul. Cred însă că atitudinea lor are în spate și experiența profesională, pentru că toți știm că nu este întotdeauna ușor să abordezi și să implici blogosfera. Iar în situații de criză, ai face bine să reacționezi rapid, înainte ca problema ta sau a brandului de care te ocupi, să explodeze în Social Media.

În acest sens, am un singur sfat pentru angajatorii din agențiile de publicitate, digital, online, PR sau pentru clienții care au aceste departamente internalizate: luați-va un blogger printre voi! Aveți nevoie de el mai mult decât are bloggerul nevoie de un job. Ajutați-l să evolueze, ascultați sfatul său și dați-i libertatea de a face activitățile dorite, fără a se sufoca între 2 pereți, exceluri și un laptop. Și vă dau și 5 motive pentru care trebuie să aveți cel puțin un blogger bun în echipă:

1. Bloggerii au notorietate și vor povesti la tot felul de evenimente despre compania voastră, ceea ce înseamnă endorsement gratuit și rapid.
2. Sunt conectați permanent la realitate și aduc un plus de valoare cu informațiile pe care le știu în ceea ce privește trendurile în online, schimbările, influencerii actualizați.
3. Privesc din dublă perspectivă o viitoare campanie și pot fi cobai excelenți pentru a previziona dacă acțiunile propuse vor fi eficiente și vor avea engagementul dorit.
4. Majoritatea sunt extrem de ambițioși, curioși, entuziaști, iubesc ceea ce fac și încearcă constant să depășească așteptările lor și a celorlalți. Cine nu vrea un astfel de angajat?
5. Te vor lua cu ei la party-uri sau, cel puțin, te vor ține la curent cu cele mai cool evenimente din oraș, precum și cu activările sau întâmplările de acolo.
 
 All în all, un blogger este un asset util pentru agenție de care trebuie să aveți grijă și să nu îl pierdeți dacă și-a dorit să se asocieze cu numele firmei voastre! 🙂

Foto: stellar.ie

  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  • April 20, 2016

Poate te interesează

Cum crești artificial un cont de Instagram
October 29, 2019
Cum se lucrează cu Influencerii
September 30, 2019
Ce pierzi atunci când nu ai o Strategie de Digital pentru brandul tău
August 15, 2019
În 2019 brandurile trebuie să devină mult mai responsabile social
January 24, 2019
Poate 2019 va fi despre naturalețe în Social Media. #farafiltredupademachiere
January 16, 2019
10 pași pentru o colaborare eficientă cu Influencerii
October 23, 2018

Leave a comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *